2011-03-12

Working bee

Vad har hänt mer de senaste 11 dagarna då? Jo, jag har jobbat på mässan nästan hela veckan, å hjälpt till på Allt om Sjön, Tholin&Larssons Stora Lönedagen, Geoteknikernas kongress, Vildmarksmässan m.m. Det har varit riktigt roligt, men krävande. Jag är nu trött i både kropp och själ! Imorgonkväll ska vi fira att mässan är över, när de andra slutar. Tror det kommer spåra ut ordentligt. Haha. På tal om att spåra ut - Farfars 30årsfest... LORD. Det var ju något för sig också.

I skolan har vi börjat en ny kurs om Medieteknisk forskning, där jag o La Familia ska skriva ett arbeta om vår favorit Skype. Turisterna är ju vana vid att skriva rapporter, så tror att det kommer gå finfint!

Jag råkade dessutom va med om världens tabbe i förra veckan när lönekuvertet ramlade/försvann ur fickan på en gång efter att jag fått det. LAGOM kul. Var så devastated att jag inte visste vad jag skulle göra med mig själv. Att man alltid ska ha så jäkla bråttom!! Nej gott folk, får dra ner på tempot ännu mer tror jag. Något sånt här får inte hända igen!!

Nu ska jag se vem som tar svenska folket med storm. Mer uppdateringar kommer senare! Följ mig på Twitter medan ni väntar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar