2011-03-12

Here comes the sun..


Hur som helst, idag har jag varit på Retromässan på Münchenbryggeriet, fikat o varit runt på Söder och shoppat - en riktigt bra lördag med andra ord! Dessutom sken solen på Söders alla glada människor, å gjorde livet en liten gnutta roligare. Idag är dessutom dagen som markerar att det är 4 månader kvar i Sverige innan jag drar till Australien, vilket känns både skrämmande, nervöst och otroligt roligt på en och samma gång! Som ni vet så hatar jag att säga hejdå mer än något annat (ok, inte ALLT annat), så jag fruktar lite hur pass emotionell jag kommer bli under dessa månader. Att CSN håller på o krånglar gör inte heller saken bättre. Men allt annat har klaffat hittills, så jag hoppas verkligen att de ger mig sitt beslut snart! Är dock RIKTIGT glad över det glädjande beskedet de gav Nubie häromdagen. It's you and me babe! Aussie here we come..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar