2010-05-31

Wanting everything at once


Jag kan inte fatta att det bara är 8 dagar kvar... Även om jag längtar riktigt mycket till jag är tillbaka hemma igen, kan jag inte låta bli att vilja att tiden fram till dess ska gå så sakta som möjligt. Som jag skrivit innan så har jag otroligt mycket att se fram emot till jag åker.

Idag höll Petrorna, Lisa och jag på att skratta oss fördärvade medan vi arbetade på vårt projekt. Kanske inte så effektivt, men nog så roligt! Efter många timmar i skolan bar det av hemåt, för att sedan gå ut igen å möta min utis innan han åker hem på onsdag. Känns faktiskt väldigt tråkigt att han redan ska åka hem, men jag kan samtidigt förstå att han längtar efter sina nära o kära. Hoppas vi lyckas genomföra våra roadtrip plans i sommar. Skulle vara så himla kul!

Som vanligt när man går runt på Söder ser man typ 23 pers (MINST) som man känner/känner igen från tidigare skolor, vänner & bekanta, ex-ragg etc. Dessutom finns det ju jäkligt många weirdon som vandrar omkring på Söders gator - å de passar på att komma ut såna sköna sommarkvällar som ikväll. :)

För nog är det allt bra underbart att bo i Stockholm under varma försommardagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar