2010-05-04

Oh Come On!


Mycket har hänt sedan jag senast skrev. Vi hade Marinas möhippa i lördags. Det blev sjukt bra. Hade verkligen riktigt kul! Tyvärr blev bilderna inte lika bra som jag hade hoppats, eller så många som jag hade tänkt. Men men. Sånt är livet. Ibland får bildtagandet stå tillbaka för plain old fun.

I fredags blev det spontan utgång med Sandy och några okända. Träffade som vanligt på gamla bekanta på Malmen. Sen joinade även några Turister. Blev en kul kväll den med. Svårt att inte ha kul när man är med Sandy. ;)

"Rolig" grej som hände idag. Jag skyndade mig som ett djur till pendeln bara för att få veta att det var nåt jäkla ELFEL och att de inte visste när tågen skulle börja fungera igen. Wonderful. Hann träffa flera Turister som också var strandsatta. Det blev bara att gå hem igen.

Nej du, måste verkligen fortsätta läsa nu. Får inte komma efter redan andra dagen in på kursen. Återkommer med fler updates senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar