2010-05-08

Regnrusk och mysträff

Det blev äntligen en mysig fikastudn med Blankie idag på Söder. Vilket jävla tråkväder det är ute idag alltså!!! Regnrusk som om det vore November. Det har varit skitbra väder i flera veckor nu, men så kommer det HÄR! Bläää. Det var iaf jättekul att träffa Blankie iaf. Wayne's va så fullt att vi fick sitta o vänta på att få plats först. Lyckligtvis skulle några gå precis, så vi hade tur.

Nu ska jag förbereda mig inför att gå iväg till L. Får se hur sent det blir ikväll. Både hoppas och hoppas inte att det ska bli det. Imorn måste det läsas en hel del för att jag inte ska komma efter i planeringen. Samtidigt vore det bra om jag fick iaf nååågra timmar. Jaja. Vi får se hur det blir helt enkelt. Får ta med mig lite saker jag kan underhålla mig med om jag får tråkigt efter barnen har lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar