2010-05-12

Time is running out!!


Jag har börjat känna av att det inte är så lång tid kvar tills jag åker iväg för sommaren. Om 4 veckor IDAG är jag på väg till andra sidan Atlanten. Så vilka är det då jag vill hinna träffa innan dess? En hel del, så klart - men alla kommer ju tyvärr inte hinnas med. Men jag tänkte att jag skriver ner några här iaf, så får de liksom förstå att de SKA träffa mig innan jag åker ;)

Jag skriver er i bokstavsordning, inte efter hur mycket jag vill träffa er - just so you know! :P

Fam. André måste få krama om mina busungar igen

Ankan borde gå att få in när jag är på Gotland, förutsatt att du är ledig en stund från jobbet, my friend ;)

Blankie du måste bli frisk snart!! Om inte annat får vi ses när vi firar din bday :) var så kul att ses i helgen!

Des nångång ska vi väl iaf få till??

Em typiskt att jag missar dig när du kommer upp för ambassaden nästa vecka, men örebro är ju inte så långt här ifrån! Vi MÅSTE ses!!

Henca & Camilla kväll på söder känns också självklart! Men dessa två upptagna nissar är svåra att få till en ledig kväll med...

Ibell fast en tur till Gbg känns rätt omöjlig just nu pga av tidsbrist - men jag VILL se dig gumman!!

Jimpy att vi lyckas vara upptagna på "fel tid" hela tiden är fan ett mirakel. Men nu när du blivit granne med moi kan vi väl inte lyckas gå om varandra heeela tiden??

Mathilda nyligen hemkommen från Italy o allt. Äh, det här fixar vi väl - sweets? Kan ju inte åka iväg utan att få träffa min syster först ;)

Momma fick äntligen ihop några dagar så jag kan åka o mysa på Gotland med Momma i nästa vecka, men sen får det bli mer när hon kommer hem!!

Morfar lyckades pricka in en middag imornkväll, men en gång till förutom det vill jag träffa honom

Nisse & Nettan tror dock inte att jag hinner ut till Nykvarn :(

Olof nu när vi båda är i Sverige för engångsskull måste vi ju se till att synas!

Papi man kan ju inte åka bort så länge utan att ge sin kära papi en kram först!?

Rödluvan my darling - hur ska det gå utan att få shake:a ass med dig i sommar?? En spontankväll innan jag åker kanske??

Zarah min kära vän, så fort du kommer hem från Asien blir det en dag på tumanhand.

Anna Banana & Brownie - ni vet hur mycket jag vill träffa er, men vi har ju vår reunion med Babycake i sept att se fram emot :)

Med risk för att jag har glömt at least 3 pers så tror jag att jag avslutar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar