2010-05-14

Blast from the past

Igår eftermiddag möttes jag och Jimpy på vårt specialställe (där vi träffade Åhléns-Erik) för att sen traska vidare till Medis o fika. Vi hade jättekul som vanligt. Tog ett tag att catch upp, men tyvärr va jag "tvungen" att gå vidare - eftersom jag skulle på finmiddag hos Morfar. Blev en riktigt trevlig middag som, som vanligt, började med drinkar och fortsatte med en trerättersmiddag. Mums! Vi hittade en massa album med bilder från 1860-talet och framåt på släkten. Helt sjukt! Jättekul att morfar har dem kvar!!

Just nu håller jag på o skriver lite på vårt projekt innan vi ska upp på vinden o röja en snabbis innan jag ska möta Mathilda och Rödluvan. Förhoppningsvis hinner jag också säga hej till L innan dess, men det beror lite på om han orkar sig upp så tidigt. Vi får la se. Hursomhelst måste jag nu fortsätta med att skriva om relationsmarknadsföring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar