2011-08-28

A picture is worth a thousand words?!

Jag har ju utlovat bilder på diverse saker/händelser den senaste tiden utan att faktiskt infria löftet - så för alla er icke-facebook:are så kommer några här: 

 Gänget @ Temple för Sunday session förra helgen! Från vänster; Josh, jag, Dennis, Karlsen, Karlsens kompis som jag inte minns namnet på, Brodie, Keely, Dan, Gemma, Corey och Akiyo :)
(Missing in this picture: Jamie, Stefan, Eiji, Verusha & Chloé)
 Jag på min födelsedag innan vi skulle gå ut och äta!
Blir firad av gänget kvällen innan min födelsedag - eller ja - det va min födelsedag på Fiji tekniskt sett ;) 

 Wine excursion med min Food & Wine Tourism class uppe i Mt Tamborine! Från vänster; Catherine, Kirstie, me, Megan och Kine. Här va vi på Witches Falls winery.
 Lyssnar på en av Aussie winery's medarbetare som berättar om hur det går till på en vingård. 
Ölprovning 
Bakar kanelbullar! 

Bilder från gårdagens kräftskiva kommer inom kort :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar