2011-08-23

Vad mer kan man göra?

Dags för skola igen. Glad att det inte regnar (än) idag! Som vanligt på onsdagar är det conference & convention mgt som står på schemat. Tror dock jag får missa lecturen i em om jag ska hinna med alla mina ärenden innan jag ska hjälpa Travis med ett event jobb (yes Mami jag får betalt för det). Efter det blir det middag med gänget :)

Det onda i ögat är kvar trots närmare obsessive ögondroppande och baddande med varma frotté handdukar. Fy! Om det inte ser bättre ut ikväll vet jag inte om jag borde ringa JJ å säga att jag inte kan jobba imorn. Uppsvullet ögat är kanske inte så attraktivt på en av Stingers tjejerna? Det går emot min - ja vad ska man kalla det? - att någonsin ringa o sjukanmäla mig från jobb. Förstår ni vad jag menar? Kommer inte på ordet just nu.. Vi får se hur det ser ut ikväll helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar