2011-08-27

Long days and nights..

I vanliga fall skulle jag inte befinna mig i sängläge vid den här tiden (2am) på dygnet en lördagskväll, men det blir väl så när man slutade jobbet först för en timme sen efter ett 7h pass, och en heldag av shoppande och sänghoppande på IKEA. Btw - autokorrekt försökte ändra sänghoppande till dö fjolla dö - wtf is that about??! Anyway. Det var riktigt kul att besöka en australiensk version av IKEA efter att ha besökt våran i Philly otaliga ggr. Man känner sig alltid så hemma när man är på IKEA! Kan verka löjligt - men man blir verkligen ultra svensk när man varit borta i några veckor :p Det har spöregnat hela dagen så var perfekt väder att gå på IKEA - vilket även resten av GC verkade tycka.. Hur som helst så kom vi hem med mååånga påsar gott att frossa i :) Inte en dag för tidigt heller, iom vår stundande kräftskiva imornkväll! Ser verkligen fram emot alla kräftor, räkor, pajer, jordgubbar etc som vi ska bjuda på imorgon :) tror det kommer bli en fantastiskt rolig tillställning!

Känner att det blir lättare o lättare på jobbet efter varje skift jag jobbar. Särskilt nu när jag jobbat två skift i högklackat å inte ramlat än (peppar peppar). Helt trygg känner jag mig inte i klackarna än, men lär väl lösa sig ju mer jag övar - eller vad tror ni tjejer? :) Igårkväll kom Gemma & Karlsen förbi också strax innan stängning - vilket va jättekul! Tyvärr kan jag inte berätta om vårt privata event vi hade på hotellet i tors due to privacy rules jag skrivit på i mitt kontrakt - men jag hade kul å gästerna gillade det också tror jag :) Arrangörerna var nöjda iaf!

Nej hurre ni - nu ska jag gosa ner mig i min säng och kolla på nåt avsnitt av Ally innan jag somnar in. Har ett ton med saker att göra imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar