2011-10-31

Lite tips snälla!

Det var ett tag sen jag tipsade om tv-serier. De flesta vet säkert att jag är världens tv-serie-nörd, som slukar otroliga mängder av tv-serier. För några månader sen la jag t ex ut en lista där jag listade alla tv-serier jag kunde komma på att jag sett varenda avsnitt av, utan att nämna de som jag gillade som jag inte sett cover to cover än. Dessa har jag nu också sett till att se varenda frame av :P Men tillbaka till tipsen. Vet inte riktigt vad som spelas i rutan där hemma. Men två jag har fastnat för (självklart från USA - where else??) är Hart of Dixie med Rachel Bilson (Summer i OC) och Suits. Tror Hart of Dixie behöver några avsnitt till för att ta fäste och hon ska finna sig helt i rollen, men det blir bättre för varje avsnitt. Det hela utspelar sig i Alabama efter att hon drar från Äpplet. Jenny & Jessica ni borde ge den en chans :) Btw så såg jag nya versionen av Charlies Angels i tv-version o kan inte annat än kalla den horribel. Om inte ens jag tycker den är bra så är det fan illa - så mycket som jag underhåller mig med..!

Någon som har några filmtips för mig btw, eller serier for that matter? När finals är över vill jag ha en ordentlig radda med underhållning för att belöna mig själv efter en termins hard work! :) Å jag vet vad ni kommer säga - Meh ska du inte gå ut i solen när du äntligen har chansen eller? Å till det säger jag bara - det finns faktiskt regniga dagar också! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar