2011-10-28

Hospitality

Tillbaka i Trilogy efter ett dubbelpass på Stingers. Ikväll blev jag överöst  med kärlek från mina besökare. För en gångs skull inget bs - eller ja - om man bortser från de $10.000 som en man ville ge mig. Alltid kul att få höra mycket komplimanger och bli efterfrågade av tidigare besökare för att man gjort ett bra jobb tidigare. En av dem vill bli min "Aussie-mom" för att hon tycker så himla mycket om mig. Haha. (Tur att min egen Mami kommer snart, för jag längtar verkligen efter lite moderkärlek!!) Min vanligtvis så glada och sprudlande glädjebomb D hade det dock inte lika lätt ikväll. Tycker det är riktigt svinigt hur vissa kunder behandlar oss ibland. Man tappar nästan hoppet om människor! Men det vet ju alla Turister allt för väl redan..... Hospitality är namnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar