2011-10-08

Duktig flicka

Hej alla glada! Klockan ar redan kvart i tre pa dagen och jag sitter fortfarande i min sang. Dock sitter jag i min sang och pluggar. Alltid nagot ;) Vaknade ratt tidigt imorse och laste lite bok, kollade ett par avsnitt av olika serier, bubblade i telefon med Kine och somnade sedan om. Nu har jag nastan gjort klart en inlamning som ska in om 3 veckor (vada framforhallning?) och sitter o funderar ut vad jag ska skriva i den som ar due nu pa torsdag. Det ar inte lika kul. Sarskilt som jag inte ar helt pa det klara med vad jag ska skriva. Haller pa o kollar i var text book for att fa lite tips. Vart schema for final exams kom upp igar. Mina tre ar inom loppet av en vecka, och ar alla varda 40 %. Den forsta i Conference & Convention mgmt ar om en manad fran idag (9 Nov). Det blir alltsa en manad av intensivt pluggande for min del. Men den 16 November ar terminen over. Sen ar det sommarlov till slutet av Februari. Horde ni det, slutet av Februari!! Mohahaha.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar