2011-11-01

Melbourne Cup

Klockan 6am imorse ringde alarmet i ett vagt försök att få mig att pallra mig upp och börja plugga. Jag frågade mig själv varför jag inte kunde få all kunskap installerat i mitt huvud á la Matrix och somnade om. Klockan 8 vaknade jag återigen till av det kära alarmet som tyckte att du var det väl allt på tiden. Men se det tyckte inte min kropp som ville snooza 2h till. Oh well. Nog om sömn. Igår va det trots allt Melbourne Cup. Ett av de största eventen i Australien, som jag nämnde tidigare. Därför befann jag mig bakom baren redan kl 11am igår. Å in drällde det kunder. Heeela dagen och kvällen. Folk blev fullkomligt shitfaced och jag hittade en o annan i compromising positions.. Men kul va det!

Här är Deb o jag när vi är o inhandlar fascinators för gårdagens festligheter. Tyvärr finns det inga bilder på oss i våra riktiga outfits och fascinators på från gårdagen, men denna får väl duga.

Nu måste jag återgå till pluggandet. Mr Fraser håller just nu på o förklarar viktiga saker angående food & beverage när det gäller stora konferenser å det kan man ju inte missa ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar