2011-09-03

Sunday Funday?

Hej allihopa!

Aven denna vecka leder mot sitt slut, och idag vankas mycket pluggande (tyvarr)! Jobbade som vanligt igar till 1-tiden. Igar kandes det riktigt kul att jobba faktiskt! Vissa kvallar ar det bara for mycket hela tiden, men igar kandes det som jag hade riktig kontroll over situationen, eller vad man ska saga. Det behovs nar det ar sa fullsmockat som det ar pa helgerna! Ju fler skift man jobbar desto fler av alla regulars kanner man igen, eller folk som helt plotsligt borjar spendera flera dagar i rad pa baren for att de gillar oss sa mycket. It's always fun to hear that you're doing well and is appreciated for what you do! :)
Om det inte vore for alla midterms o assignments jag maste gora har i veckan hade jag gatt ut efter jobbet med tjejerna de senaste tva natterna.. Men vet inte om mina fotter hade klarat det?! Haha.

Igar va jag och kopte en ny dator, efter att min gamla gav upp av hog alder och ja, nat gick sonder verkar det som :O Akte till Pacific Fair och dealade till min en fin dator med flera perks. Sa detta ar forsta inlagget med nya datorn! :)

Letar fortfarande efter ett nytt stalle att bo nar kontraktet gar ut om ett par veckor. Forhoppningsvis loser sig allt med den lagenheten vi ar intresserade av nu, aven om den kanske ar lite i dyraste laget.. Ska posta bilder pa den sa fort vi blivit approvade. Bjuder pa en bild fran var nuvarande lagenhet i borjan av veckan. Inte varje student som har turen att bo i en lagenhet pa 18e vaningen i paradiset under sin studenttid!
Det hade ju aldrig gatt att bo sa har bra i Stockholm for det vi betalar! No way Jose!

Hoppas ni alla har det bra, vart ni an ar i varlden! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar