2011-09-23

Not nearly time enough

Just nu ligger jag i min säng och myser. Egentligen borde jag väl gå ut i solens sken å hitta på nåt trevligt, men krasslig som jag är känns sängen fy så mycket mer lockande! Att jag dessutom börjar kvällens pass om bara fyra timmar å jobbar fram till tvåsnåret gör ju inte saken bättre. Det sägs att det nalkas utgång direkt efter i sann Stingers anda.. Vi får se hur det blir med det :p

Jag fick mitt schema för lovet o såg att jag jobbar precis varje dag..! So much for break. I och för sig kanske jag inte ska klaga för jag kommer tjäna massor av pengar, som är åh så välbehövda. Bara att se till att man är fit for fight o orkar med skolan sen när man kommer tillbaka från lovet..

Men nog om jobbet! Jag har ju haft Nadine här på besök i några dagar. Jättekul att träffa henne igen efter alla dessa år apart (2,5). Vi hade riktigt mycket att prata om! Tyvärr har ju jag varit dålig å behövt gå till både skola och jobb så hann inte göra så överdrivet mkt tsm :( men att få se henne alls i denna världsdel va kul bara det! :) Får skriva ett inlägg till sen med lite bilder o sånt från hennes besök, men just nu måste jag sätta mig in i allt från NY State wineries till PR kampanjer om Food Banks och hur man sköter hela operations-biten av ett stort event. På återseende gott folk!

Btw jag känner mig lite som flickan på bilden. Hon vet att hon borde göra this and that men hon vill liksom inte riktigt.. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar