2011-11-11

KOL och framtiden

Har hänt en hel del kul under veckan som gått. Förra söndagen fick jag o en av mina vänner Rainah biljetter till Kings of Leon av vår chef o tisdagskvällen spenderades därför i Brisbane på KOL konsert.

Dagen efter hade jag min första final exam i Aussie. Som jag hoppas gick bra. Jag skrev till jag fick ont i handen iaf, så lär väl inte vara helt utan marks ;) Resten av kvällen spenderades i Saori´s sällskap på Stingers. Världens gulligaste tjej! Riktigt synd att hon ska åka hem till Japan snart (graduate:ar denna termin). Kanske får bli en trip till Japan i Feb/Mars o titta på the Cherry Blossom som ska vara så fint :P Å hälsa på henne så klart!

I torsdags hände en massa kul som jag inte tänker gå in på här. Vi får se vad som händer den närmaste tiden så kanske jag kan berätta mer sen ;) En sak som jag kan berätta nu iaf är att jag ska brancha ut från baren där jag jobbat och även börja i hotellets café, uppe på övervåningen som hostess för vår väldigt omtyckta restaurang och på lite andra ställen runt hotellet. Ska bli jättekul! Tycker om att utvecklas och det ska bli kul med lite omväxling! Tycker iofs väldigt mycket om de människorna jag jobbar med på Stingers så kommer bli tråkigt att inte se dem varje pass på jobbet.

Nästa vecka ska jag och Nichole försöka sätta ihop en Thanksgiving dinner för jag vet inte hur många... Jag är iaf jätteexcited över att få fira min 5e Thanksgiving i rad!

Åh det är så mycket mer jag vill säga men jag hinner inte riktigt nu! Måste plugga en liten stund till o sen börja göra iordning mig för jobbet. Ska bli intressant att se hur denna kväll utvecklar sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar