2011-06-05

Whisky i stora lass

Nu är äntligen naglarna rena från den dödande röda färgen som fått pryda mina naglar de senaste 24h. Eventet igår va en hel del jobb, men vi hade också riktigt roligt! På morgonen när vi stod vid portarna sken solen 26grader varm, å klockan va då bara sju på morgonen.. Det skulle bli en svettig dag för alla insåg vi. Arbetet med brickorna började på momangen å jag blev med ens bartender i de kommande sju timmarna. Trots allt vårt hårda slit och inga raster måste jag medge att mina bartenderdrömmar kom fram igen och började spöka. Duktiga som vi var fick mitt "lag" av tjejer in värsta snitsen å körde världens tempo fram tills att jag blev ivägdragen för att bli sminkad med de andra landgirlsen. Å gissa vilket sammanträffande, två av de andra tjejerna va Jenny o Jessicas kompisar Ida & Elin som jag hört så mycket om. Världen är allt bra liten! Vi tre + en trevlig tjej som heter Josefine va de så kallade Landgirlsen som skulle gå runt med skottkäror och sälja snacks (inte oss själva, trots stor förvirring från andra könet). Det blev många stopp för att posa med olika herrar och för eventet/företagets egna fotografer. Vi kände oss lite som lammkött måste jag medge. Men vi hade jäkligt kul tsm :) Bilder finns på fb. Kan tyvärr inte ladda upp alla här från mobilen! 

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar