2011-06-03

Sol i sinne, brun inne?

Det här med att sitta inne när det är så fint väder ute är en skam! Hur ska man kunna koncentrera sig när det finns så mycket annat roligt man vill syssla med utomhus?? Just nu sitter jag på balkongen o försöker hitta något användbart att skriva om i nån av alla böcker jag lånat till den sista uppsatsen. Men hur intressant är det på en skala?

Något lite roligare är att en av mina italienare hörde av sig o ev kan hjälpa Mathilda hitta en lägenhet för hösten i Milano. Ibland är det bra att hålla kontakten med alla man träffat på under åren ;)

Jaja, det är väl lika bra att jag försöker fortsätta läsa i de här nedrans böckerna så man blir klar nångång.. Kanske kan ta en paus senare o gå ut å träffa Blankie. Eller åtminstone få läsa vidare i Shantaram.. Det vore nåt det!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar