2011-01-28

The World is getting smaller!


Världen är verkligen liten, å den blir mindre och mindre för varje människa vi stiftar bekantskap med. Det kan Fb intyga om, om inte annat. Eller the coinsidence last night. Haha. Herregud Nuria, Sthlm är jäkligt litet trots allt! Det här med att vi alla är tied together på ett sätt eller annat tycker jag är väldigt intressant. Särskilt att höra historier om hur några träffades - speciellt om det var på något annorlunda/mindre vanligt sätt. Är det bara jag som skulle vilja sitta o pyssla med att sätta ihop alla "ledtrådar" tsm som man alltid gör när man letar efter en brottsling, bara att det istället vore som ett bekantskapsträd . Fast jag skulle inte ha nöjt mig med att "bara" göra ett som gällde mina relationer, jag hade velat gå vidare å gjort samma sak för mina vänner för att se hur långt bort man kunde nå. Detta skulle ta en livstid, jag vet, men det är såna "små" projekt som intresserar mig.

Kan lägga till att vi (Marina+Y) letar efter lämplig anläggning att börja träna på. Någon som har några bra förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar