2011-01-28

There's only one way to go - and that's up!

Den här veckan har handlat om mycket nytt. Ja, nya saker som händer alltså, eller INTE händer. Å då tänker jag närmast på det nedrans php och kodningen i WA. Hela klassen (ok, kanske generaliserar lite mycket?) verkar ha stora problem med att få det hela att fungera. Något som är lite roligare va min torsdagskväll med killarna. Verkligen spontankväll som blev riktigt lyckad! :) Något annat trevligt på tapeten är att jag till slut sa att jag kunde fortsätta som mentor, och har fått en ny liten amerikan att ta hand om. Har inte hunnit träffa honom än, bara pratats vid litegrann, men han verkar trevlig. Kommer bli en stor förändring från att ha Angela o Eric tror jag dock. Men alla människor är ju olika. Insiktsfullt va? Haha. Ni får ursäkta att jag är lite all over the place i min tankegång, men det blir så ibland när man lider av för lite sömn. Med tanke på hur lite jag sov natten till idag/imorse så är jag på förvånandsvärt bra humör för tillfället. Nej gott folk, things are looking up from here! (ja, trots WA!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar