2010-09-29

30 sept 2010


Igår blev jag ÄNTLIGEN klar med den jädrans hemtentan. Det kändes otroligt skönt att vara klar en HEL dag för tidigt! Kanske så här jag måste göra i framtiden; ta en dag o sitta från kl 8 på morgonen i biblan tills jag känner att jag är nöjd med det jag presterat!? Iofs hann jag med ett break där på 3h (1h lunch + 2h styrelsemöte med TUR), så det tog mig 6h allt som allt att göra klart tentan. Men det kändes riktigt skönt att kunna säga att jag var klar med allt när jag gick vid kl 18 - o på det här sättet helt plötsligt hade fått helg - redan på onsdagen!!

Visserligen har jag också en tenta i dk:n på lördag. Vilket känns något drygt. Tenta på en lördagsmorgon..
Men innan dess har jag ett möte på Kilroy nu på morgonen att se fram emot, plus tentafirning ikväll och We Will Rock You (Queen musikalen) imorgonkväll på Cirkus. Det är inte fy skam! O på lördag blir det fest i någons vindsvåning i stan. Nej som sagt, man ska nog inte klaga! Livet är allt bra underbart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar