2011-07-11

Pre-travel jitters

Nu sitter jag på båten tillbaka till fastlandet efter några härliga dagar på Gotland med familjen. Fixade efter mycket om och men att jag fick sitta bredvid morfar. Det var inte det lättaste. Om nån timme är vi framme i Nynäs å sen blir det färdtjänst in till Stockholm. Fy va jobbigt det va att säga hejdå till Mami o Momma :(

Nu i em måste jag sätta en rulle o helst packa så mycket som möjligt av stora väskan o handbagageväskan, för ikväll ska jag på middag hos Papi o sen imorn ska jag ha middag med några av tjejerna. Skulle vara trevligt om man slapp stå i å packa imorn med, men det får väl gå om inte allt hinns med idag.

Jag har fått confirmation från skolan om att de kommer å hämtar mig föresten!! :) först skulle Nurpie ha kommit å hämtat mig, men sen visste hon inte när de skulle komma tillbaka från deras roadtrip så Jamie fixade så en av hans kompisar skulle komma men det sket sig också nu i helgen så trots Jamie's gulliga erbjudande om att komma upp med tåget o hämta mig kände jag att jag lika gärna kunde involvera skolan å få de att skjutsa mig till mitt nya hem. Särskilt med tanke på hur mycket jag betalar dem för att gå där.. Nåt ska man ju få för pengarna ;) btw så var det ju inte det lättaste att fylla i det formuläret för de hade låst det, så fick klippa o klistra i photoshop ett bra tag innan jag kunde skicka in det. :p Tur att Nisse hade dator med photoshop på, annars hade det inte gått! Fattar inte riktigt hur de tänker. Vad är det för mening med att lägga upp ett pdf-formulär om man inte kan fylla i det? :o

Other than that har väl inte så mycket nytt hänt på Australien fronten. Fattar inte att jag åker i övermorgon men men.. Eve har kommit fram iaf nu för några timmar sen å verkar trivas så det är ju skönt! :) vi kommer ha skitkul tsm tror jag :)

Å Em, jag vill ha en update imorgon!!! You know what about!! ;) Haha

Me and Mami i lördags <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar