2010-11-26

Good news

Lagom till att fira att det här är mitt 200e inlägg i denna blogg så upptäcker jag att min gamla äntligen funkar som vanligt igen (bara 8-9 månader) för sent.. Jag la dock ner en jäkla massa tid och skrivande på den, så om ni har lust kan ni gärna titta in på http://hossentoss.wordpress.com/
Där finns alla inlägg från o med början av februari 2008, då jag hade bott i USA i 6 månader, och hade 18 kvar innan min tid som au pair var över. Så det kan vara kul att läsa om, eller ja, det är väl in the eyes of the beholder! ;)
Enjoy! :)
For my international readers:
My old blog is up and running again, after 8 or 9 months of not working - just as I'm celebrating 200 posts with this blog. If you're interested in checking it out, the address is above. There you can read about my time as an au pair :) I think I started the blog about 6 months into my au pair experience. It has all the fun details of my life in Phila (the other 18 months of it that is) and also the first 6 months back in Stockholm last fall/winter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar