2010-03-25

"Ledig" tid

Idag hade jag en välförtjänt slapp morgon med mycket serietittande och allmänt mys. Eller ja, förutom att jag även var tvungen att fixa en sista grej för CCAP. Suck. Alltid något man "måste" göra. Anyways. Jag lyckades få in några timmar hos L också nu i eftermiddags. Det kändes bra. Vad som känns ännu bättre är att de berättade att de tycker jag är skitbra på mitt jobb o sånt är alltid kul att höra! Nu ska jag se till att ha en riktigt mysig kväll o ladda inför imorn när nästa kurs om besöksattraktioner börjar och det dessutom blir fest hos Kaiser på kvällen.
Jäkligt synd att inte Sandra kan komma med. Jag tycker så synd om henne som är sängliggandes och helkrasslig. Sånt är aldrig kul. Hoppas verkligen hon blir frisk snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar