2011-04-12

Spring is upon us?

De senaste två dagarna har La Familia filmat vår första kortfilm. Man märker verkligen hur mycket som krävs för att få något som liknar bra material! Att halva La Familia inte mått så bra har inte gjort saken bättre. Men imorgon hoppas vi att vinden vänder och vi mår lite bättre! Eller hur, Mary?

Jag har varit duktig och gjort diverse små ärenden efter återkomsten från Paris. Jag har bland annat avslutat mitt abonnemang, eftersom det är tre månaders uppsägningstid, och det är EXAKT 3 månader tills jag åker idag :) Kampen mot/med CSN går vidare. Vi har lyckats få 7,5hp än så länge, men hoppas att poängen från förra kursen kommer snart också så vi äntligen kan be done with it och fixa visum & flyg. Kul att man måste kriga med sina lärare för att få sina betyg. Besides that så är det mediciner och annat som införskaffas hejvilt, studentkort etc etc. Det är mycket som ska till för att en sån här resa ska lyckas bli till. Man behöver vara frisk för att vara sjuk som jag hört sägas alltför många gånger.

Förutom detta söker jag jobb för fullt. Om det är någon som har några förslag så håll inte tyst! Jag behöver sommarjobb!! och fler extrajobb för den delen..! Behöver alla pengar jag kan få just nu till OZ.

Igår va vi hemma hos min kära morbror föresten. Blev en massa vin, ostar och sushi. Det gillas. Det gillas mindre att mitt huvud va så tungt att jag knappt orkade prata..

Nu ska jag vila vidare så jag orka skriva manus med busungarna imorgonbitti! :) Btw, bilderna från Paris kommer snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar