2011-02-12

Pink like a deco umbrella

Mina tidiga mornar den här veckan har gjort att jag inte kan ta sovmorgon som en vanlig människa! Att vakna vid 7 på en söndagsmorgon o inte kunna somna om tillhör inte sakerna jag vill vara med om efter en vecka när jag fått gå upp 5 var eviga dag! Men det verkar inte bättre än så tyvärr..

Idag ska jag iaf få leka med min älsklings-Thilda :) Hon kom o hälsade på mig igår på mässan snäll som hon är. Tyvärr blev det inga påsar.. haha.
Lite bittert är det att inte ha fått springa omkring själv så som jag hade velat. Men min Australien-kassa är glad som en lärka! Å vilken vecka det varit!! Herregud säger jag bara. Älskar människorna som jobbar på mässan! Ibland undrar man dock vad det är för fel på människor. Den allmänna "dumheten" kommer verkligen fram hos mässans besökare. Men jag har lärt mig mer om hur man dealar med alla slags människor under veckan, det är en sak som är säker! Hoppas jag får komma tillbaka snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar