2011-02-06

Oh what a beautiful morning :)

Precis som jag förutspådde har det varit en omtumlande vecka på många sätt. Angela åkte vidare till Polen i fredagsmorse, och mycket av veckan har spenderats med henne. Php:andet har fortsatt, med ångestfyllda MTB:are som sliter sig i håret för att klara av alla uppgifter vi fått. Vi får inte heller glömma min MRI som tagit mycket energi de senaste veckorna. Men något trevligt hände också i slutet av veckan - jag fick ett nytt jobb på Stockholm International Fairs!! :)

Känns som jag har hunnit med så mycket den här veckan; Kaknästornet, Östasiatiska (och Terra Kotta Armén), goodbye party, goodbye dinner, mentors party, fått nytt jobb, jobbat på mitt gamla jobb, ölat på skolpuben, sett en av mina favoriter - Citizen Cope - på Lilla Hotellbaren och blivit frågad upprepade gånger om jag ville komma backstage till afterpartyt av sångaren själv, skolarbete, och nu ikväll - SUPER BOWL SUNDAY på Globen ikväll efter finmiddag med mina roommates :) Fyfan vilket bra liv man har!!!

Ps. Bilder kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar