2010-10-19

Full House

Det är återigen fullt hus på Bondegatan - efter att Jen & Steve kom tillbaka från sin EuroTrip igårmorse :) Det har varit en vecka full av roligheter, och mer kommer det bli - för imorn kommer Mon's bf från USA och vi ska (förhoppningsvis) ut allihopa och fira. Förhoppningsvis säger jag bara för att jag har så otroligt mycket att göra i skolan nu, och med planeringen inför mina utlandsstudier nästa år PLUS planering inför helgens trevligheter (och lite trista saker som ligger o trycker) som gör att jag VERKLIGEN behöver jobba stenhårt imorn om jag ska hinna med allt. Dessutom ska jag få in ett arbetspass imorneftermiddag och även ett intropass i meditation. Det kommer bli en hektiskt tid de närmaste dagarna, men i slutändan kommer det vara värt det. Eller??

Återkommer med tales om förra veckans bravader så fort jag har tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar