2010-08-07

2 more weeks of fun!

De nastkommande veckorna ar ratt fullspikade. Inte sa konstigt kanske nar det bara ar lite mer an ett par veckor kvar innan jag atervander till Svedala. Egentligen hade jag o Malin tankt aka upp till NYC idag for lite shopping o utgang med Joy o mina andra vanner, men det stalldes tyvarr in av flera anledningar. Istallet blir det bbq med Richie & ganget som ar pa 1-dags-besok i Glenside. Inte fy skam det heller. Sarskillt inte med tanke pa hur lite somn jag fick i West Chester. Imorn nalkas det lite SLATE o Mon-tue blir forhoppningsvis ett par dagar i Boston med min Gigglebox bandit, Hallie. Resten av nasta vecka kommer ga snabbt forbi. Sleepover med tjockisbarnet pa onsdag, NYC igen tors-fre, nat artsy-loungeparty pa fredagkvall o sen firas lilla Charlotte o jag vara fodelsedagar pa nasta lordag. Full fart med andra ord. That's the way I like it! 

Btw. JAG har varit ute o sprungit!! Ha! Det trodde ni inte va? Things can change!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar