2010-06-16

Playdates and upcoming reunion


Två dagar kvar till vår reunion. Det ska bli underbart kul och jag längtar verkligen till jag får träffa Jen & Jess igen! Tror det kommer bli en riktigt rolig helg. Vi har fyra dagar av härliga äventyr framför oss. That's all I'm going to say about that! ;)

Jag och Liam va o såg Solitary Man med Michael Douglas, Susan Surandon, Danny DeVito m. fl. för en liten stund sen. Den va bra tycker jag. MD o SS skötte sig riktigt bra – veteraner som de är. Onsdagar är en sån där bra dag att gå på bio, för det är $4 billigare än andra dagar på the Ritz. Sånt gillar vi!

En annan sak som jag gillar riktigt mycket är en viss hemlighet som jag inte får avslöja. Eller flera hemligheter. Det kommer bli riktigt kul när tiden är kommen. ;)

Imorgon har jag en playdate med mitt allra käraste tjockisbarn. Sen ska jag träffa barnungarna mina i gamla Abington. Får inte bli för sent bara, måste upp tidigt om jag ska hinna med bussen på fredag morgon. Å den vill man ju inte missa för allt i världen.. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar