2010-06-03

Förberedelser inför slutet

En helt ledig dag. Ingen skola eller jobb å det är sjukt bra väder ute. Vilken sekund som helst ska jag nog lyckas dra mig från dumburken och faktiskt ta vara på dagen också! ;) Oskar har kalas på dagis idag, o imorn har Hugo sitt 7årskalas. Båda sötnosar vill att jag kommer förbi, å kanske man ska ta o försöka sig på en liten visit iaf. Får se om fötterna leder mig till den delen av Söder i em.

Imorn är det avslutning på första året av turisternas bana mot.. ja vad? Många frågetecken på det området, men det känns som många av oss kommer ha en lysande karriär ;) Huuur som helst så ska vi ha avslutningsmiddag på TGIF imorn. Lär bli sjukt kul! Även om plånboken inte riktigt har råd så känns det som att jag vill ha en riktig avslutning med turisterna innan sommarn. Särskilt som jag inte var med i julas pga just USA.

Juste, ut å steka fläsket va det ja. Men först på med bikinin, lite solkräm o en vattenflaska. Kanske blir det en trip till Presstop och förbi SEB med lite cashish. Hoppas på en till promenix med Thilda ikväll. Skulle vara sweeet! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar