2011-05-06

6 Mimare 6 Vita Hästar

Det var meningen att jag skulle träffa en tjej som också ska till Australien idag, men saker kom i vägen, och istället har jag börjat rensningen av mina prylar. Mycket ska packas i lådor, medan vissa saker ska med till OZ å annat hamnar på tippen. En liten prylnörd som jag lyckas samla på sig en hel del saker, så det här kommer ta ett tag!

Efter onsdagskvällens/torsdagens irritation över att telefonen slutat fungera valde jag att beställa en ny telefon trots allt. Det blev min tur att joina Apple familjen. Just nu är min nya iPhone 4 på väg hem till mig. Jag är lycklig. Att en liten bit elektronik kan göra en så glad..

Innan jag hann beställa den va jag å såg "6 Mimare & 6 Vita Hästar" på Orionteatern. Var lite skeptisk i början, men ja - ni vet hur mycket jag älskar att se hästar :P Så fina! Hur som helst så blev det en mysig kväll, men usch så kall. Nej Sverige nu får du se till att bli lite varm o go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar