2010-07-02

I wish I could have you in my pocket!

Jag tror det basta for mig skulle vara om jag kunde ha med mig bloggen overallt, sa jag kunde skriva ner saker medan jag fortfarande kommer ihag dem. For tillfallet gar det alldeles for lang tid mellan tillfallena som jag kan satta mig ner och skriva nagot overhuvudtaget. 

Det har varit ett himla flangande fram och tillbaka och lite overallt sen jag kom tillbaka till Staterna. Halva veckorna har spenderats i NYC (vilket har varit UNDERBART). Dock kanner jag mig nagot splittrad med alla planer och ideer jag har om vad jag vill gora medan jag ar har. Kanns som jag maste valja bort nagot hela tiden. Vet att jag inte borde klaga, har trots allt tva manader till pa mig - men man kan inte lata bli att onska att man kunde dela pa sig sjalv och vara pa 10 stallen samtidigt! 

Den senaste veckan har 5 av dagarna spenderats i NYC i olika omgangar. Midsommarfirande, upphangning av tavlor i TriBeCa, ACE event, Central Park hang m.m. En av dagarna dar emellan lyckades Em och jag antligen fa till en heldag tillsammans. Det var ljuvligt! Tyvarr lyckades vi bada branna oss ratt ordentligt (las sarskillt min rygg). Vilket man fatt lida av resten av veckan. Men det var bara for harligt att ligga o guppa i John's pool!! 

Ikvall star flera saker pa schemat. Forhoppningsvis hinner jag med allihopa. Men forst maste jag aka o fylla pa pengar i cell:n. Kanner mig som varldens asshole som inte ringt tillbaka till Kate an. Men men. Man kan inte vara bast pa allt!

Ohh juste, det ar 4th of July wknd nu, sa det kommer bli en himla massa upptag denna helg med!! Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar